napište nám: shop@de8.cz
Přihlásit se
Tabulky připomínající zakrytí dýchacích cest, rozestupů či desinfekce rukou, nabízíme nově i jako samolepky. Vzhled->Proměnné šablony

 

Jestliže chcete zakoupený produkt reklamovat, držte se následujících instrukcí:

- Vždy si schovávejte doklad o nákupu (účtenku nebo fakturu), kterým v případě reklamace potvrdíte, že byl produkt zakoupen u firmy TABULKY SHOP, Ing. Miroslava Polakovičová - Zboží reklamujte nejpozději do 2 let od jeho dodání (zákonná záruční doba). - Poškozený produkt nadále nepoužívejte, ihned ho reklamujte. Vada se může rozšířit a úplně znehodnotit zboží, na reklamaci pak nebude brán zřetel. - Reklamované zboží musí být kompletní, naprosto čisté a suché. Do balíku přiložte kopii dokladu o zaplacení a vyplněný reklamační/návratový list a odešlete jej na adresu:

TABULKY-SHOP Ing. Miroslava Polakovičová Třebušín 148, 412 01 Litoměřice

Nezapomeňte do balíku přidat vyplněný reklamační/návratový list, který si můžete stáhnout právě zde.

Pokud lze poškození opravit, máte nárok na bezplatný kompletní servis. Zákonná lhůta na opravu produktu je 30 dnů od odeslání reklamovaného zboží.

Jak postupovat při vrácení / výměně zboží?

Nejste spokojeni se svým zbožím?

Zboží můžete do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.

Zboží, které vracíte, musí bý nepoužívané. V případě, že zboží vrátíte v jiném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení až 20% z vracené částky.

Vrácení / výměna zboží jde pouze Českou poštou.

Jednoduše vyplňte reklamační/návratový list, který si stáhnete zde a spolu s nepoužitým zbožím v původním stavu nám pošlete zpět na adresu:

TABULKY-SHOP Ing. Miroslava Polakovičová Třebušín 148, 412 01 Litoměřice

Zboží neposílejte na dobírku ! V takovém případě jej nepřevezmene. Nezapomeňte do balíku přidat vyplněný reklamační/návratový list, který si můžete stáhnout právě zde.

Poštovné nehradí naše společnost, ale Vy jako zákazníci.

Vrácení zboží - kdy a jak dostanete své peníze zpátky?

Částku vám vrátíme nejpozději do 10 pracovních dní ode dne přijetí vratky. Ponechte si podací lístek pro kontrolu, zda-li zboží dorazilo zpět k nám - kontrolovat můžete na stránce přepravce tzn. Česká pošta - sledování zásilek.

Potřebujete zboží vyměnit?

Ano, zboží není problém vyměnit za jiný kus. Postup je stejný jako u vrácení zboží, stačí vyplnit reklamační/návratový list, který si stáhnete zde a zaznamenat zde změnu a popsat o jaké zboží máte zájem. Ověřte si však předem dostupnost zboží na našem e-shopu.